ZIO KONFERENCIJA 2025.

 

Poslovanje i revizijske kontrole u sustavu Riznice

i primjena nove Uredbe o uredskom poslovanju

 

10. – 12. rujna 2025. Hotel Olympia 4* i Sky Olympia 4*+, Vodice

 Utorak (09.09.2025.)  
18:00  21:00  Registracija sudionika


Srijeda (10.09.2025.)


DVORANA 1 - GLAVNA DVORANA OLYMPIA

08:30 – 09:30
Registracija sudionika

09:30 – 09:35  Otvorenje konferencije i uvodna riječ organizatora  
doc.dr.sc. Dražen Tomić, ravnatelj Zavoda za informatiku Osijek
Josip Miletić, mag. math., zamjenik županice Osječko-baranjske županije

09:35 – 11:00  Postupak uvođenja Riznice, digitalizacija poslovanja po novoj Uredbi o uredskom poslovanju i smještaj podataka na CDU - panel rasprava

Moderator: Ivana Biro, univ.mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)

Panelisti:

  • Snježana Raguž, univ.mag.oec. (pročelnica UO za javne financije u Osječko-baranjskoj županiji)
  • Darko Masnec, dipl.oec. (pročelnik UO za gospodarstvo, financije, EU fondove i javnu nabavu u Gradu Križevcima)
  • mr.sc. Sunčica Bajić (pročelnica UO za obrazovanje, kulturu i sport u Požeško-slavonskoj županiji)
  • doc.dr.sc. Dražen Tomić (ravnatelj Zavoda za informatiku Osijek)
  • Dario Štimac, ing.inf. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Damir Hlaj, mag.oec. (Karlovačka županija)

11:00  11:30  Primopredaja dužnosti kod proračunskih korisnika JLP(R)S - Suzana Tretinjak, univ.mag.oec. (pročelnica Službe unutarnje revizije u Osječko-baranjskoj županiji)


11:30 – 12:00  Pauza za kavu


12:00 – 14:00  Poslovanje proračuna JLP(R)S preko jedinstvenog računa proračuna i primjena objedinjene glavne knjige proračuna u praksi

Moderator: mr.sc. Sunčica Bajić (PSŽ)

  • Zakonodavni okvir i normativna uloga objedinjene glavne knjige i povezanost s uspostavom jedinstvenog računa proračuna - Martina Štefković, dipl.oec. i Mirta Hukman, dip.oec. (Ministarstvo financija)
  • Tehnološka podrška u uvođenju jedinstvenog računa i uspostave objedinjene glavne knjige proračuna - Ivana Biro, mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Objedinjena glavna knjiga proračuna s aspekta analize i upravljanja - mr.sc. Sunčica Bajić (Požeško-slavonska županija)

  • Panel rasprava
    Implementacija i korištenje objedinjene glavne knjige u praksi - predstavnici nadležnih proračuna i proračunski korisnici

DVORANA 2 - DVORANA DELTA - SKY OLYMPIA

12:00 – 14:00  Primjena nove Uredbe o uredskom poslovanju  
Zakonski okvir, tehnologija i praktični primjeri 
 
Moderator: doc.dr.sc. Dražen Tomić (Zavod za informatiku Osijek)

  • Primjena Uredbe o uredskom poslovanju i Naputka o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja - Dunja Šarić, dipl.iur. (HZRIF)
  • Urudžbiranje elektroničke pošte u okviru Uredskog poslovanja - Dario Štimac, ing.inf. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Ugradnja JOP barkoda u postupku urudžbiranja akata u aplikaciji uredskog poslovanja - Dario Štimac, ing.inf. (Zavod za informatiku Osijek)

15:00  Izlet na Tvrđavu sv. Nikole


 

Četvrtak (11.09.2025.)


DVORANA 1 - GLAVNA DVORANA OLYMPIA

9:30  11:30  Planiranje u sustavu proračuna za razdoblje 2026. – 2028. godine

Moderator: Snježana Raguž, univ.mag.oec. (Osječko-baranjska županija)

  • Planiranje u sustavu proračuna za razdoblje 2026. – 2028. – uputa Ministarstva financija Hana Zoričić, dipl.oec. (Ministarstvo financija)
  • Proces planiranja proračuna na primjeru Osječko-baranjske županije - Snježana Raguž, univ.mag.oec. (Osječko-baranjska županija)
  • Planiranje u sustavu Riznice - Ivana Biro, univ.mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)

  • Panel rasprava korisnika Riznice
    Kako planirate i koristite izvore financiranja i čemu vam služe pozicije u planu?
    - predstavnici upravnih odjela za financije iz 4 županije

DVORANA 2 - DVORANA DELTA - SKY OLYMPIA

09:30  11:30
  Uredsko poslovanje – digitalna rješenja

 Moderator: doc.dr.sc. Dražen Tomić (Zavod za informatiku Osijek)

  • Integracija uredskog poslovanja s javnim servisima – Dario Štimac, ing.inf. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Komunikacija između SEUP-a i povezivanje vanjskih aplikacija sa SEUP-om – doc.dr.sc. Dražen Tomić (Zavod za informatiku Osijek)
  • Prikaz dodatnih modula aplikacije Uredsko poslovanje Zavoda za informatiku Osijek - Dario Štimac, ing.inf. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Iskustva migracije digitalnih usluga u Centar dijeljenih usluga (CDU) –  doc.dr.sc. Dražen Tomić (Zavod za informatiku Osijek)

11:30  12:00  Pauza za kavu 


DVORANA 1 - GLAVNA DVORANA OLYMPIA

12:00  14:00
  Primjena nove upute za evidentiranje sredstava EU - zakonska osnova i praktični primjeri

Moderator: Ljiljana Vidić Rkman, univ.mag.oec. (Vukovarsko-srijemska županija)

  • Primjena nove upute za računovodstveno evidentiranje sredstava Europske unije, Danijela Stepić, univ.spec.oec. (Ministarstvo financija)
  • Praktična primjena računovodstvene upute na primjeru proračunskih korisnika i knjiženja EU sredstava u praksi na primjeru Vukovarsko-srijemske županije - Ljiljana Vidić Rkman, univ.mag.oec. (Vukovarsko-srijemska županija)

DVORANA 2 - DVORANA DELTA - SKY OLYMPIA

12:00  14:00
  Evidencije o radnom vremenu i evidencije o radnicima; 
Javna nabava u sustavu proračuna

Moderator: Marina Šimunović, univ.mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)

  • Evidencije o radnom vremenu i evidencije o radnicima prema novom Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca - Dunja Šarić, dipl.iur. (HZRIF)
  • Praktična primjena evidencije o radnom vremenu i evidencije o radnicima - Marina Šimunović, univ.mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Plan nabave u praksi: izmjene, dopune i usklađivanje s promjenama proračuna – Renata Gribl, mag.oec. (Osječko-baranjska županija)
  • Praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi: izazovi u proračunskom kontekstu – David Kuzminski, mag.ing.comp. (Zavod za informatiku Osijek)

15:00  Izlet na Tvrđavu sv. Nikole

20:30  Svečana večera


Petak (12.09.2025.)


DVORANA 1 - GLAVNA DVORANA OLYMPIA

11:00  13:00  Obračun plaća, materijalnih prava zaposlenika i naknada troškova službenih putovanja za JLPRS i javne službe

Moderator: Ivica Furmeg, univ. mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)

  • Zakonski okvir isplate i ispravka plaće, godišnji obračun plaće i nove naknade za obračun bolovanja - dr.sc. Marija Zuber (HZRIF)
  • Obračun i ispravci plaće, drugog dohotka i neoporezivih primitaka u sustavu Riznica - Marina Šimunović, univ. mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Službena putovanja i loko vožnja - dr.sc. Marija Zuber (HZRIF)
  • Službena putovanja kroz modul Putni nalozi - Ivica Furmeg, univ.mag.oec. (Zavod za informatiku Osijek)

DVORANA 2 - DVORANA DELTA - SKY OLYMPIA

10:00  12:00  Evidencija osnovnih sredstava i inventura; 
Materijalno knjigovodstvo

Moderator: Boris Stjepanović, mag.ing.comp. (Zavod za informatiku Osijek)

  • Računovodstveni tretman osnovnih sredstava, ispravaka vrijednosti te evidentiranja potraživanja i obveza – primjena važećih propisa - Stjepan Birovljević, mag.ing.comp. (Zavod za informatiku Osijek)
  • Riznica kao alat za transparentno i zakonito vođenje materijalnog knjigovodstva - Boris Stjepanović, mag.ing.comp. (Zavod za informatiku Osijek)


13:00  Zatvaranje konferencije


* program je podložan promjeni organizatora

    • Svaki dan nakon izlaganja predviđena je stručna rasprava u kojoj svi sudionici konferencije imaju priliku aktivno sudjelovati. Pitanja se mogu postavljati izravno uživo tijekom rasprave ili unaprijed u pisanom obliku za panel diskusiju. Na ovaj način omogućuje se inkluzivno sudjelovanje i razmjena iskustava, a rasprava obuhvaća kako odgovore stručnjaka na konkretna pitanja, tako i praktične preporuke za izazove s kojima se sudionici susreću u svakodnevnom radu.

    • Konferencija je namijenjena svim osobama koji u svome radu primjenjuju proračunsko računovodstvo – od djelatnika jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (JLPRS), javnih službi, proračunskih i izvanproračunskih korisnika, pa do djelatnika ustanova, agencija i drugih javnopravnih tijela. Posebno je korisna za one koji su uključeni u izradu, obračun, praćenje i izvještavanje o proračunskim sredstvima, planiranju proračuna, provedbi europskih projekata, izradi financijskih izvještaja te za one koji sudjeluju u kontrolnim i revizijskim procesima unutar javnog sektora.

    • Sudionici konferencije imat će priliku upoznati se s novim zakonskim i računovodstvenim standardima, praktičnim primjerima, aktualnim izazovima te digitalnim rješenjima u proračunskom računovodstvu, sve s ciljem unapređenja transparentnosti, odgovornosti i učinkovitosti poslovanja u javnom sektoru.

    • Na konferenciji ćemo vam odgovoriti na ova i slična pitanja:
  • Kako funkcionira poslovanje putem jedinstvenog računa proračuna i koji su izazovi/prednosti?
  • Kako nadležni upravni odjel provodi kontrolu nad korisnicima?
  • Koja su iskustva i izazovi poslovanja s jedinstvenim računom na primjeru županije koja je uvela sve proračunske korisnike na jedinstveni račun i sve ih ima u OGKP?
  • Kako izgleda primopredaja dužnosti kod proračunskih korisnika? Tko imenuje komisiju, kako izgleda odluka i koji su obavzni elementi zapisnika?  
  • Koji su ključni zakonski okviri i kako su GK i OGKP implementirani kroz programska rješenja?
  • Kako funkcionira objedinjena glavna knjiga u praksi, uključujući prikupljanje i konsolidaciju podataka?
  • Koji su izazovi i preporučeni pristupi reviziji proračunskih korisnika unutar OGKP?
  • Koje su glavne obveze i odgovornosti ravnatelja i nadležnih upravnih odjela u održavanju i nadzoru objedinjene glavne knjige?
  • Koje su najvažnije novosti i izazovi u planiranju proračuna za razdoblje 2026.–2028. godine?
  • Koji su ključni novi izvori financiranja dostupni za javni sektor u sljedećem višegodišnjem razdoblju i kako ih učinkovito uključiti u proračunske planove?
  • Na koji način digitalna transformacija i primjena modernih alata za proračunsko planiranje mogu poboljšati transparentnost i kontrolu korištenja javnih sredstava?
  • Koje su glavne prednosti i izazovi u izvještavanju kada se radi o istovremenom korištenju više izvora financiranja, te kako osigurati njihovu usklađenost i praćenje?
  • Koje su ključne novosti i metodološki zahtjevi za proračunske i izvanproračunske korisnike u novoj uputi za evidentiranje EU sredstava, s obzirom na punu primjenu modificiranog načela nastanka događaja i jedinstvene oznake izvora financiranja?
  • Kakva je uloga digitalizacije i automatizacije knjiženja putem informacijskih sustava u praksi, te kako se ostvaruje točnost i pravovremeno izvještavanje o korištenju EU sredstava?
  • S kakvim se izazovima korisnici i računovodstveni odjeli najčešće susreću pri implementaciji novih računovodstvenih postupaka (npr. Erasmus+), te koje dobre prakse se mogu istaknuti iz dosadašnje primjene?
  • Na koji način nova uputa doprinosi većoj transparentnosti i kontroli upravljanja europskim sredstvima na svim razinama – od planiranja i evidencije do pripreme službenih statistika i konsolidiranih financijskih izvještaja?
  • Koje su najvažnije novosti i izazovi u vođenju kadrovske evidencije za JLPRS i javne službe nakon posljednjih zakonskih izmjena?
  • Kako nove uredbe i pravilnici utječu na obračun plaća, nadoknadu materijalnih prava zaposlenika i automatizaciju procesa kroz suvremene informacijske sustave?
  • Koje su specifičnosti i najbolje prakse u evidentiranju i obračunu troškova službenih putovanja u praksi JLPRS i javnih službi, s posebnim naglaskom na usklađenost s novim propisima?
  • S kakvim se praktičnim izazovima suočavaju kadrovske i računovodstvene službe prilikom implementacije novih zakonskih regulativa u svakodnevnom radu, te koje preporuke proistječu iz dosadašnjih iskustava?
  • Na koji način nove zakonske odredbe utječu na obračun i isplatu naknada za bolovanje, plaća i materijalnih prava, te na što je posebno važno obratiti pažnju kako bi se osigurala zakonitost i transparentnost isplata te izvještavanje putem obrasca JOPPD?

 

  • Imat ćete priliku dobiti odgovore i na vaša pitanja od djelatnica Ministarstva financija, konzultantskih kuća i nas kao vaše tehničke podrške!

  • Kome je konferencija namijenjena:

Zašto?
Ravnatelji su odgovorne osobe za zakonitost, transparentnost i učinkovitost poslovanja svojih ustanova. Njihova uloga obuhvaća strateško upravljanje, nadzor nad financijama te osiguranje usklađenosti rada sa zakonskim propisima. Razumijevanje ključnih elemenata poput planiranja proračuna, poslovanja putem jedinstvenog računa Riznice, funkcioniranja objedinjene glavne knjige i pravilnog tumačenja računovodstvenih propisa pomaže u pravodobnom prepoznavanju i rješavanju nepravilnosti.
Koristi:
• povećanje financijske i upravljačke pismenosti
• kvalitetnija suradnja s računovodstvom, tajništvom i revizijom
• smanjenje rizika od nepravilnosti u financijskom poslovanju
• jasna saznanja o obvezama kod primopredaje dužnosti


Kotizacija - cijena po sudioniku:

  • 180,00 eura (uvećano za PDV) za korisnike programa Riznica ili Uredsko poslovanje
  • 240,00 eura (uvećano za PDV) za ostale

Kotizacija za sva tri dana uključuje:

  • konferencijske i promotivne materijale
  • sudjelovanje na predavanjima i radionicama
  • kavu u pauzi
  • svečanu večeru
  • izlet (broj mjesta ograničen)

Planiran je izlet na Tvrđavu sv. Nikole, vožnja brodom kroz kanal sv. Ante i obilazak Tvrđave uz stručno vođenje.

Rezervirajte smještaj na vrijeme
– početak rujna još je dio ljetne sezone, a broj soba je ograničen!

Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.

Veselimo se vašem dolasku i sudjelovanju!

Rezervacija smještaja

logo sun th

Boravišna pristojba nije uključena u cijenu i iznosi 1,80 eura po osobi dnevno.
Rezervacije soba će se vršiti po redoslijedu zaprimljenih rezervacija i ovisno o raspoloživosti soba u hotelima.

Hotel Olympia 4*

Image

Sky Olympia 4*+

Image
Image

Zavod za informatiku Osijek 
Stjepana Radića 4, 31000 Osijek
e-mail: zio@zio.hr
tel: (031) 221-850
MB: 1157302  OIB: 43413546068 
IBAN: HR5623600001103100919

ZIO KONFERENCIJA 2025.
10. – 12. rujna 2025.
Hotel Olympia 4* i Sky Olympia 4*+, Vodice